×

Podstawowe informacje

Drogi Użytkowniku,

Przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszego serwisu. Zamykając ten komunikat (kliknięcie w przycisk "Akceptuję" lub "X"), zgadzasz się na wskazane poniżej działania.

Stosowanie plików cookies i innych technologii
Stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne pokrewne technologie, które mają na celu:

  • Zapewnienie bezpieczeństwa podczas korzystania z naszych stron
  • Ulepszenie świadczonych przez nas usług poprzez wykorzystanie danych w celach analitycznych i statystycznych
  • Poznanie Twoich preferencji na podstawie sposobu korzystania z naszych serwisów

Zakres wykorzystywania plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki. Bez wprowadzenia zmian ustawień, informacje w plikach cookies mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Twoje prawa
Masz pełne prawo do zgłoszenia podmiotowi wykorzystującemu Twoje dane osobowe żądania dostępu do tych informacji, ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Pamiętaj jednak, że nie w każdym przypadku możliwe jest zrealizowanie Twoich praw w odniesieniu do informacji zapisanych w plikach cookies.

Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce prywatności oraz Ochronie prywatności, w ramach której będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać ustawieniami prywatności.

Niezbędne ciasteczka dla funkcjonowania serwisu

Nazwa Cookie Akceptuję
Ogólne rozporządzenie o ochronie danych - - PKBR PRO ALL in 1 Dzięki tym ciasteczkom działają płatności za Twoje zakupy.

test2

Nazwa Cookie Akceptuję

Jeśli stwierdzisz wadę produktu, poinformuj nas o tym, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Przygotuj formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail , adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczynę reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienia wady,  podpis (tylko w przypadku reklamacji składanej pocztą)

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres: Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe „Ustroń” S.A.  z ul. Sanatoryjna 1, 43-450 Ustroń.

Ustosunkujemy się do składanej przez Ciebie reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej doręczenia. Wykorzystamy ten sposób komunikacji, który wybrałeś przy składaniu reklamacji (czyli odpowiemy albo mailowo, albo pocztą tradycyjną).

Zwrot towaru

Masz prawo zwrócić zakupiony towar w czasie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży). Produkt musi być w stanie niezmienionym, z nienaruszonymi zabezpieczeniami.

 

1. Jeśli chcesz zwrócić towar, najlepiej poinformuj nas o tym. Napisz na adres mailowy: marketing@uzdrowisko-ustron.pl lub wyślij informację pocztą tradycyjną na adres: Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe „Ustroń” S.A.  ul. Sanatoryjnej 1, 43-450 Ustroń

2. Do informacji o zwrocie dołącz formularz odstąpienia od umowy, którego wzór możesz znaleźć w Regulaminie Sklepu oraz fakturę.

3. Zabezpiecz i zapakuj produkt.

4. Paczkę wyślij na adres: Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe „Ustroń” S.A.  ul. Sanatoryjna 1, 43-450 Ustroń, z dopiskiem "Zwrot"

5. Zwrot pieniędzy może wynieść od 5 do 14 dni na zasadach określonych przepisami prawa.

Ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Zwroty produktów wysyłane na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem nie będą przyjmowane.

W przypadku odstąpienia od umowy, zwracamy otrzymane od Ciebie płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaniemy poinformowani o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez ciebie użyte w pierwotnej transakcji, np. w przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej zamawiającego/ klienta.