Zwroty i reklamacje

Jeśli stwierdzisz wadę produktu, poinformuj nas o tym, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz zwrotu/reklamacji
    Przygotuj formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail , adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczynę reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienia wady, podpis (tylko w przypadku reklamacji składanej pocztą)
  2. Odesłanie produktu
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
  3. Wysyłka
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres: Healthcare & Hospitality Providers sp. z o.o. ul. Sanatoryjna 1, 43-450 Ustroń.

Ustosunkujemy się do składanej przez Ciebie reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej doręczenia. Wykorzystamy ten sposób komunikacji, który wybrałeś przy składaniu reklamacji (czyli odpowiemy albo mailowo, albo pocztą tradycyjną).

Zwrot towaru

Masz prawo zwrócić zakupiony towar w czasie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży). Produkt musi być w stanie niezmienionym, z nienaruszonymi zabezpieczeniami.

  1. Jeśli chcesz zwrócić towar, najlepiej poinformuj nas o tym. Napisz na adres mailowy: info@pelokosmetyki.pl lub wyślij informację pocztą tradycyjną na adres: Healthcare & Hospitality Providers sp. z o.o. ul. Sanatoryjna 1, 43-450 Ustroń
  2. Do informacji o zwrocie dołącz formularz odstąpienia od umowy, którego wzór możesz znaleźć w Regulaminie Sklepu oraz fakturę.
  3. Zabezpiecz i zapakuj produkt.
  4. Paczkę wyślij na adres: Healthcare & Hospitality Providers sp. z o.o.  ul. Sanatoryjna 1, 43-450 Ustroń, z dopiskiem "Zwrot"
  5. Zwrot pieniędzy może wynieść od 5 do 14 dni na zasadach określonych przepisami prawa.

Ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Zwroty produktów wysyłane na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem nie będą przyjmowane.

W przypadku odstąpienia od umowy, zwracamy otrzymane od Ciebie płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaniemy poinformowani o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez ciebie użyte w pierwotnej transakcji, np. w przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej zamawiającego/ klienta.

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl